.

Mercedes-Benz Erkend Schadeherstel Certificaat

 

ROGAM heeft uit handen van Jacco Floris, Manager Garantie & Systemen, van Mercedes-Benz Nederland het Mercedes-Benz Erkend Schadeherstel certificaat uitgereikt gekregen.Dit certificaat wordt alleen uitgereikt aan Mercedes-Benz dealerbedrijven die zelf of in samenwerking met schadeherstelbedrijven het schadeherstel volgens de strengste voorgeschreven criteria kunnen uitvoeren. Voor de klanten van ROGAM betekent dit een belangrijke zekerheid: gegarandeerd goed gerepareerd – volgens de Mercedes-Benz veiligheids- en kwaliteitsnormen.

 

Mercedes-Benz Erkend Schadeherstel is voor consumenten een belangrijk keurmerk. Het merkgarantiecertificaat dat hierbij hoort, staat voor 100% Mercedes-Benz kwaliteit. Dat zit hem in een aantal belangrijke punten. Om te beginnen werkt een gecertificeerde bedrijf volgens de strengste veiligheids- en kwaliteitseisen van het merk. Bij reparaties maken speciaal opgeleide monteurs gebruik van de specialistische Mercedes-Benz apparatuur en uiteraard ook van Mercedes-Benz originele onderdelen. Het resultaat: een auto die na een reparatie er weer net zo uitziet én veilig is als voor de reparatie.

 

Gegarandeerd goed

Het hoge kwaliteitsniveau van Mercedes-Benz Erkend Schadeherstel komt ook tot uiting in de garantietermijnen. Voor de reparatie zelf geldt een garantie van maar liefst vier jaar en voor de gebruikte onderdelen twee jaar.

 

Resultaatgericht samenspel: Mercedes-Benz dealer ROGAM en schadeherstelbedrijf Laurens Autoschade en Möller Autoschade

Het Mercedes-Benz Erkend Schadeherstel Certificaat wordt uitgereikt aan het Mercedes-Benz dealerbedrijf en het schadeherstelbedrijf waarmee het dealerbedrijf samenwerkt. Dit schept duidelijkheid voor klanten. Ook het schadeherstelbedrijf in kwestie beschikt over personeel dat door Mercedes-Benz is getraind en over alle uitrusting (apparatuur en gereedschappen) die het merk voorschrijft. En mag deze schadeherstel-werkzaamheden uitvoeren voor deze dealer. Door dit samenspel maken dealer en schadeherstelbedrijf “Mercedes-Benz Erkend Schadeherstel, gegarandeerd goed gerepareerd” altijd waar.

 

Foto: (Van links naar rechts): de heer Jeroen Noyen (Regiomanager) en Erik-Jan Laurens (Manager) van Laurens Autoschade, de heer Jacco Floris (Manager Garantie & Systemen) van Mercedes-Benz Nederland en de heer Jeffrey Huizing (Customer Service Coördinator) van ROGAM.